poniedziałek, 1 listopada 2010

Mój blogowy debiut

Witajcie :)
To mój zdecydowany debiut jeśli chodzi o pisanie bloga. Troszkę to trwało zanim rozgryzłam co, gdzie, jak zrobić, aby ten blog stał się dla Was przyjazny i, żebyście chciały tu zaglądać. Jeszcze nie do końca wygląda to tak, jakbym tego chciała, ale mam nadzieję, że z czasem będzie tu coraz bardziej przytulnie :)
A teraz odpowiedź na najważniejsze pytanie, bo na pewno (tak mi się przynajmniej wydaje) zastanawiacie się czego możecie się tutaj spodziewać. Otóż Moje Drogie, chciałabym podzielić się tutaj z Wami moją miłością do kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych. Tak, tak, miłość ta z każdym dniem staje się coraz większa.
Chętnie poopowiadam Wam jakie kosmetyki u mnie się sprawdziły, czego najchętniej używam, a czego nie. Uwielbiam różne nowości kosmetyczne, dlatego też w ramach możliwości będę dzieliła się z Wami informacjami na ich temat. Jednym słowem będzie to blog o tym, co chyba każda kobieta lubi najbardziej, czyli kosmetyki, makijaż, a także troszkę mody :) Chociaż pewnie nie tylko o tym, lecz także o innych, może nieco bardziej przyziemnych rzeczach. Ale to z pewnością okaże się w najbliższej przyszłości :)Mam nadzieję, że czytanie tych moich "wypocin" sprawi Wam choć odrobinę radości, tak jak mi sprawi ją pisanie do Was.

Z pozdrowieniami motylek.

3 komentarze:

  1. a więc witamy w tym kolorowym od kosmetyków świecie =), czekam na pierwszy post i zapraszam do wymiany poglądów i doświadczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za tak miłe powitanie :) Swoją drogą to miłe widzieć, że choć jedna osoba mnie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj na pewno nie będę tylko ja jak się rozkręcisz ;) ja w sumie też dopiero zaczynam =] tak mnie jakoś wzięło na blogowanie... uważaj to jest uzależniające i mówię całkiem poważnie ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o nieumieszczanie komentarzy mających na celu autopromocję bloga. Tego typu komentarze będą usuwane.