czwartek, 2 czerwca 2011

Włosy w stylu eko

Witajcie!

Dzisiaj taki krótki post dotyczący włosów, a raczej zapowiedź recenzji produktów przeznaczonych do ich pielęgnacji. Jakiś czas temu udało mi się wygrać zestaw kosmetyków w konkursie przezprowadzonym na facebookowej stronie Schwarzkopf Professional [KLIK].

Kilka miesięcy temu na polski rynek weszła nowa linia kosmetyków do włosów ESSENSITY, właśnie marki Schwarzkopf. Produkty zawierają formuły oparte na naturalnych składnikach. W skład wygranego przeze mnie zestawu wchodzi szampon, odżywka oraz maska do włosów zniszczonych.





Ostatnio uzbierało mi się troszkę kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji włosów, ale przyznam szczerze, że tej linii jestem niezmiernie ciekawa, dlatego są na pierwszym miejscu na liście produktów do testowania :)

5 komentarzy:

  1. zainteresowałaś mnie ta linią

    OdpowiedzUsuń
  2. niebieska90: cieszę się, ale poczkaj do recenzji :) Jak tylko zużyję szampony i odzywki, których używam teraz zabieram się do stosowania tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem składu, czy na prawdę jest bez żadnych ,,śmieci'' :) czekam na recenzję;)
    http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam jeszcze nigdzie tej serii,
    jak tam działanie??

    http://braworka.blogspot.com/
    mini rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria jest dostępna tylko w salonach fryzjerskich. Jak tylko przetestuję tą serię to zamieszczę pełną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o nieumieszczanie komentarzy mających na celu autopromocję bloga. Tego typu komentarze będą usuwane.