poniedziałek, 6 czerwca 2011

Kameleon

Witajcie!

 

Chciałabym Wam pokazać makijaż, który miałam na sobie na wczorajszym spacerku :)
 Jakiś czas temu trafiłam w Inglocie na cień 420 i od tej pory przepadłam... Jest to zdecydowanie typ kameleona, łączy w sobie szarość, srebro i fiolet. Bardzo fajny kolor i często wykonuję nim w całości makijaż oka. Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania. Czy podoba Wam się taki makijaż?

 Kolor tego cienia najlepiej odzwierciedla zdjęcie środkowe. Chciałam, żebyście zobaczyły jak cień prezentuje się na powiece w świetle słonecznym (zdj. u góry i na dole) i w pomieszczeniu (zdj. środkowe). 

 
 Makijaż
Twarz:
podkład -  Mac face&body
korektor - Benefit erase paste
puder - mySecret loose powder
róż - Paese nr 28
rozświetlacz - Sephora

Oczy:
baza pod cienie - Kobo
cień  - Inglot nr 420 (cała powieka), wewnętrzny kącik Inglot nr 110, łuk brwiowy Inglot nr 351
żelowa czarna kredka Avon
tusz do rzęs - Sephora lash plumper
Usta:
pomadka Burt's Bees
błyszczyk żelowy Bell



7 komentarzy:

Bardzo proszę o nieumieszczanie komentarzy mających na celu autopromocję bloga. Tego typu komentarze będą usuwane.