czwartek, 14 lipca 2011

FLOS LEK - beECO - Bio-certyfikowany krem na dzień głęboko nawilżający

 

Witajcie!

Jakiś czas temu zostałam zaproszona do przetestowania kosmetyków marki FLOS LEK z ich najnowszej linii beECO. Otrzymałam trzy produkty i dziś zapraszam Was na recenzję kremu nawilżającego.



 


FLOS LEK
beECO - Bio-certyfikowany krem na dzień głęboko nawilżający, ok. 32zł/ 50 ml

Zdaniem producenta: Głęboko nawilżający bio-certyfikowany krem na dzień, na bazie naturalnego soku z aloesu. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry twarzy. Pomaga skutecznie zwalczać pierwsze objawy starzenia. Pozostawia skórę gładką o świeżym i młodym wyglądzie. Zawiera:
• Ekstrakt z szałwii muszkatołowej (Clary Sage Extract) - działa ochronnie na skórę
oraz certyfikowane substancje organiczne pochodzące z ekologicznych plantacji:
• Ekstrakt z tymianku (Thyme Extract) – działa przeciwstarzeniowo
• Ekstrakt z szałwii muszkatołowej (Clary Sage Extract) - działa ochronnie na skórę
Dodatkowo wzbogacony: oliwą z oliwek, olejem Jojoba, witaminą E oraz masłem Shea o działaniu odmładzającym, nawilżającym i pielęgnacyjnym. Zawarty naturalny skwalan i kwas hialuronowy głęboko nawilżają i zmiękczają skórę.

Krem jest bardzo gęsty i dość zbity, jak na kremy nawilżające, które zazwyczaj mają lżejszą formułę. Pomimo gęstej konsystencji krem wchłania się błyskawicznie. Pozostawia na twarzy dość dziwną, ale delikatną powłokę. Jest to coś takiego jakby delikatna silikonowa otoczka, która dodatkowo wygładza skórę i stanowi pewną warstwę ochronną. Jest rewelacyjny pod makijaż. 

Mam bardzo suchą cerę, a do tego naczynkową. Zazwyczaj kremy o działaniu nawilżającym nie nawilżały dostatecznie dobrze i musiałam męczyć się z wieloma suchymi skórkami na twarzy. Ten krem jest moim pierwszym, który naprawdę świetnie moją skórę nawilża, nie powoduje uczucia ściągnięcia, a po ponad miesiącu stosowania twarz wygląda promiennie i świeżo. Nie wywołał u mnie żadnych podrażnień, a wręcz przeciwnie. Patrząc w lustro mam wrażenie, że moja skóra jest ukojona i wyciszona. Czy pomaga zwalczyć pierwsze oznaki starzenia? Nie zauważyłam na mojej cerze jeszcze zmarszczek, ale krem działający tak silnie nawilżająco musi zapobiegać przedwczesnemu starzeniu się skóry.

Jest to krem na dzień i tak też był przeze mnie stosowany. Jest niesamowicie wydajny, ponieważ należy nałożyć na twarz cienką warstwę. Jeśli nałożymy na twarz zbyt dużo kremy, wówczas to, co nie zdążyło się wchłonąć może się zrolować. Bardzo podoba mi się opakowanie tego kremu, zarówno to kartonikowe (tzw. "dzyndzelek", który pozwala otworzyć kartonik nie uszkadzając go), jak i słoiczek z kremem. Jak na kosmetyk ekologiczny, posiadający certyfikat ECOCERT opakowanie jest naprawdę bardzo gustowne. Zdecydowanym plusem jest również plastikowe wieczko stanowiące dodatkową ochronę kremu.

Świetnie sprawdzi się u osób posiadających suchą bądź bardzo suchą skórę oraz dla osób z cerą naczynkową. Myślę, że dla tych, którzy mają cerę mieszaną także powinien być dobry.



 Gdzie kupić: sklep internetowy 
Pierwszy krem, który spełnia w 100% obietnice producenta oraz moje oczekiwania. Ja jestem oczarowana tym produktem i z pewnością jeszcze nieraz po niego sięgnę. Krem świetnie nawilża, wygładza skórę. Nadaje się na upalne dni. Wydaje mi się, że mała ilość wody w składzie może także sprawić, że krem będzie się nadawał do stosowania w zimę. Likwiduje suche skórki, z którymi inne kremy sobie nie radziły, a do tego jest bardzo wydajny. Do tego fakt, że jest to produkt naturalny i posiada certyfikat ECOCERT, co dodatkowo wzbudza jeszcze większe zaufanie. Cena rzeczywiście jest wyższa od innych kosmetyków tej firmy, ale mimo wszystko uważam, że warto w niego zainwestować. Cała seria kosmetyków beECO jest dostępna w sklepie internetowym FLOS LEK [KLIK] oraz SUPER-PHARM.

Opinia na wizażu: [KLIK]/ ocena: 4.29/5

A co Wy myślicie o tym kremie? Używałyście już go? A może macie w planach wypróbować? Ciekawa jestem Waszego zdania na temat tego produktu :)

Pozdrawiam, motylek023 

4 komentarze:

  1. dzięki za recenzję! ten krem wydaje się świetny. Wiesz może ile kosztuje?

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pralinka moim zdaniem krem jest naprawdę godny polecenia, cena jest w recenzji ok.32 zł/50 ml :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za fajną recenzję. Ja chcę wypróbować jeszcze pozostałe. Dotychczas miałam sposobność przetestowania kremu na noc. Trochę zaskoczyła mnie ta śmietankowa konsystencja ale... efekt jest.Ciekawa jestem opinii pozostałych.

    OdpowiedzUsuń
  4. funaberya bardzo się cieszę, że recenzja Ci się podoba. Mam nadzieję, że będziesz częściej do mnie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o nieumieszczanie komentarzy mających na celu autopromocję bloga. Tego typu komentarze będą usuwane.