niedziela, 21 sierpnia 2011

Baza pod cienie KOBO Professional




Baza pod cienie KOBO (16.99 zł / 6 g)
Opinia na wizażu [KLIK]

Produkt został zamknięty w niewielkim czarnym słoiczku, łudząco podobnym do opakowania bazy pod cienie firmy Artdeco. Opakowanie jest ładne i poręczne, choć napisy znajdujące się na wieczku starły się po kilku miesiącach. Sama baza ma odcień cielisty i zawiera w sobie drobinki, które na powiece są praktycznie niewidoczne. Dodatkowo produkt jest naperfumowany.

Baza ma bardzo kremową konsystencję, co sprawia, że bardzo łatwo rozprowadza się ją na powiece. Zadaniem tego produktu jest wygładzenie powieki, podbicie kolorów cieni oraz zwiększenie ich przyczepności do powieki. Ważnym zadaniem jest także wydłużenie trwałości cieni na powiece.



Według mnie baza spełnia swoje zadania. Jej zdecydowanym plusem jest to, że rewelacyjnie rozprowadza się na powiece i nie ma z tym najmniejszego problemu, jak np. z bazą pod cienie Joko - z nią zawsze miałam problem, ponieważ była zbyt twarda. Z kolei baza KOBO również bardzo fajnie wydobywa i podbija kolory cieni. Jeśli chodzi o przedłużenie trwałości cieni, to niestety nie jest ona tak rewelacyjna, jak w przypadku bazy Artdeco, ale nie jest też najgorsza. Po ok. 6-7 godzinach cienie zaczynają się gromadzić w załamaniu powieki, choć w niewielkim stopniu, a czasem zdarza się, że wytrzymują cały dzień. Niestety nie wiem od czego to zależy. Używając tej bazy nie zawsze mogę być pewna, że cienie na pewno przetrwają cały dzień.
Myślę, że baza bardzo dobrze sprawdzi się u osób, które nie mają bardzo tłustych powiek.

Kliknij, żeby powiekszyć

Uogólniając, baza naprawdę jest całkiem niezła. Moim zdaniem ładnie podbija kolory cieni i dość dobrze przedłuża ich trwałość, aczkolwiek mogłaby to robić lepiej. Jest to wydajny produkt - ja swojej używam już od około 7 - 8 miesięcy i nie zużyłam jeszcze nawet połowy opakowania. Myślę, że warto ją wypróbować, jeśli nie chcecie wydawać zbyt wiele na tego typu produkt. Produkty firmy KOBO są dostępne w Drogeriach Natura.

A Wy używałyście już tej bazy? Jestem bardzo ciekawa jak się u Was spisała? A może polecacie bazę pod cienie innej firmy?

9 komentarzy:

  1. A tak ogólnie gdybyś miała wybrać między bazą KOBO, a Artdeco? Którą byś wybrała? Szukam bazy, która zapobiegne rolowaniu mi sie cieni w załamaniu - jest to moj najwiekszy problem, jak pomaluje sie cieniami to zrolowane juz sa po kilku godzinach, a po 6-7... to już w ogóle masakra, nawet nie mówię. Ciekawa recenzja, widze, że Artdeco jednak lepsze pod tym względem.

    Pozdrawiam,
    H.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy produkt chyba się na niego skuszę :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mega tłuste powieki, więc chyba nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiam się nad tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewcznyny, ja powiem tak, miałam już dwa słoiczki bazy ArtDecto, obecnie używam Kobo i Urban Decay, a powieki mam bardzo tłuste, bez bazy po godzinie cienie już zbierały mi się w załamaniu. Uważam że Kobo nie jest zła. Te 6 czy 7 godzin na pewno cienie utrzyma. Jeśli natomiast mam w planach jakieś dłuższe noszenie makijażu to używam Urban Decay. Na pewno z ArtDeco czy UB mam większą pewność, że cienie są na swoim miejscu, natomiast z Kobo częściej zerkam w lusterko, dla pewności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hanna - jeśli zależy Ci na tym, żeby cienie się nie rolowały, to moim zdaniem zdecydowanie lepsza jest baza Artdeco. U mnie cienie nałożone na tą bazę wytrzymały całe 15 godzin w dość upalny dzień i nie zrolowały się nawet ani troszeczkę, więc zdecydowanie polecam Artdeco :)

    Complicated3 - produkt rzeczywiście jest godny uwagi :)

    Ewu - jeśli masz bardzo tłuste powieki, to rzeczywiście ta baza się nie sprawdzi

    Malinowy Kuferek - baza KOBO jest naprawdę fajna, ale przy tłustych powiekach się nie sprawdzi. Ja też długo się zastanawiałam nad tym produktem, ale w końcu kupiłam i nie żałuję. Choć troszkę czasu minęło zanim się do niej przkonałam :)

    novella25 - zgadzam się z Tobą, ja również stosując bazę KOBO staram się częściej kontrolować oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam, mogę cienie nosić cały dzień i nic się nie dzieje :) Chociaż mam tłuste powieki to baza Kobo dla mnie jest super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam ale może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm,ja właśnie zakupiłam kobo i... jak na razie jest ok,nie "rolują"cieni,nadaje intensywność kolorom i trzyma się dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o nieumieszczanie komentarzy mających na celu autopromocję bloga. Tego typu komentarze będą usuwane.