środa, 18 maja 2011

Mój wybawca :)))

Witajcie!

Jakiś czas temu miałam ogromne problemy z paznokciami. Łamały się, rozdwajały niemiłosiernie, a do tego płytkę paznokcia mogłam zdzierać warstwami. Nie wspominając już o tym, że lakiery również na takich pazurkach nie utrzymywały się zbyt długo. Stosowałam różne odżywki, balsamy, jak np. ten z Herba Studio, ale nic nie pomagało :(
Przypomniałąm sobie, że wiele dziewczyn na YT polecało odżywki z Nail Tek. 



W akcie desperacji postanowiłam spróbować i pomyślałam sobie, że jeśli to mi nie pomoże, to już chyba nic. Zdecydowałam się na opcję Foundation II, którą zakupiłam na allegro. Zafundowałam sobie 6-tygodniową kurację, podczas której ani razu nie złamałam się i nie pomalowałam paznokci kolorowym lakierem (wierzcie mi, że łatwo nie było :)). Codziennie nakładałam jedną dodatkową warstwe, a siódmego dnia zmywałam wszystko, piłowałam pazurki na króciutko i od nowa. Odżywka w buteleczce ma mleczny kolor, natomiast przy pierwszych 2-3 aplikacjach wygląda jak bezbarwna, a do tego jest matowa, co sprawia wrażenie jakby wnikała w głąb płytki.

Już po pierwszych dwóch tygodniach stosowania zauważyłam, że moje zmaltretowane paznokcie właściwie przestały się rozdwajać. Po sześciu tygodniach nie ma śladu po jakichkolwiek rozdwojeniach, a paznokcie stały się mocniejsze, choć ja chyba nie zostałam obdarzona jakoś szczególnie mocną płytką :/

Po kuracji moim wybawcą spokojnie mogę sobie pozwolić na nieco dłuższe pazurki, bez obaw, że zaraz coś mi się złamie. Dodatkowym atutem jest to, że odzywka ta rewelacyjnie przyczepia do siebie lakier. Muszę przyznać, że pierwszy raz po zastosowaniu jakiegokolwiek Base Coat'u lakier utrzymał mi się bez odprysku przez calutkie 6 dni!
Jak dla mnie jest to odżywka CUD i na pewno jeszcze ją kupię. Uważam, że warta jest każdych pieniędzy. Jeśli do tej pory miałyście wątpliwości czy ją kupić, to ja ja ze swej strony mogę Wam ją z czystym sumieniem polecić :)

A może już jej używałyście? Ciekawa jestem Waszej opinii na temat tego produktu :)

3 komentarze:

  1. Ja jakiś czas temu mojej mamie sprawiłam nail tek i okazało się, że jej też on pomógł. Ma uporczywie rozdwajające się paznokcie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno spróbuje kremy z mocznikiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie i na moje paznokcie byłby jak złoto :] mam okropnie rozdwajające się i łamliwe, co zapuszczę do przyzwoitej długości to zaraz się łamią i mogę je warstwami oddzierać :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o nieumieszczanie komentarzy mających na celu autopromocję bloga. Tego typu komentarze będą usuwane.