czwartek, 14 lipca 2011

Zmiany...

Witajcie Kochane!

Dawno nie dodawałam żadnego postu, na co miał wpływ czas, a w zasadzie jego brak. Dziś postanowiłam podzielić się z Wami troszeczkę kilkoma informacjami z mojego życia, a w zasadzie ze zmianami, które mają miejsce ostatnio w moim życiu.

Wszystko zaczęło się od tego, że 29 czerwca zostałam przpadł mi zaszczytny tytuł magistra, hehe :) I od tego właściwie wszystko się zaczęło, chcociaż już dużo wcześniej zaczęłam szukać pracy w swoim zawodzie i niestety mocno się rozczarowałam :( Dlatego postanowiłam wyjechać. I tak oto pod koniec sierpnia wyjeżdżam do Norwegii :) Mam dużo obaw związanych z tym wyjazdem, nie wiem czy sobie poradzę, ale z drugiej jednak strony po cichutku troszeczkę się cieszę, że doświadczę czegoś nowego :)

A Wy zdecydowałybyście się na taki wyjazd?
Buziaki, motylek023

6 komentarzy:

  1. oj, a co będziesz tam robic? Jaki kierunek skończyłaś? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milka będę opiekowała się dziećmi, a skończyłam pedagogikę specjalną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też:) na apsie:) a wydawało mi się kiedyś, że Cię widziałam, ale nie byłam pewna... ja jestem rocznik86 i skończyłam studiowac tam w czerwcu 2010:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milka w takim razie bardzo możliwe, że mnie widziałaś, ponieważ też studiowałam na APSie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu no to szkoda, że do Ciebie nie zagadałam :( jesteś taka sympatyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Milka dziękuję za te miłe słowa :) Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będziemy miały okazję spotkać się :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o nieumieszczanie komentarzy mających na celu autopromocję bloga. Tego typu komentarze będą usuwane.