niedziela, 11 września 2011

Bergen

Tak, jak już Wam pisałam jakiś czas temu przeprowadziłam się do Norwegii. Dokładniej do Bergen. Jest to drugie co do wielkości miasto w tym kraju i przyznać, że jest piękne. Jestem tu dopiero dwa tygodnie, ale zdążyłam zauważyć, że mentalność ludzi jest zupełnie inna niż u nas. Wszyscy są do siebie mili, uśmiechają się, a nawet jeśli Cię ktoś nie zna, to i tak powie Ci "hei", co naprawdę jest niesamowicie miłe :)
Poniżej znajduje się kilka zdjęć Bergen. Mam nadzieję, że Wam się spodobają.
Do następnego!




6 komentarzy:

  1. Mam bzika na punkcie Norwegii odkąd przeczytałam Sagę o Ludziach Lodu ^__^ Marze o tym, by móc tam kiedyś pojechać i obejrzeć te piękne pejzaże!

    OdpowiedzUsuń
  2. Katalina-tu jest naprawdę pięknie, tylko szkoda, że pogoda taka kiepska,bo cały czas właściwie pada :( Ale jeśli kiedyś będziesz miała okazję tu przyjechać to szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne :D
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o nieumieszczanie komentarzy mających na celu autopromocję bloga. Tego typu komentarze będą usuwane.