poniedziałek, 6 czerwca 2011

Fascynacja od pierwszego wejrzenia :)

Witajcie!

Dokładnie w ubiegły piątek, w ramach takiej malutkiej nagrody za sumienne pisanie pracy magisterskiej postanowiłam sprawić sobie maleńki prezent i to dosłownie :) Postanowiłam odrobinkę zaszaleć i kupić lakier w odcieniu różu (Golden Rose, seria Classics nr 129). Napewno nie jest to jasny róż, ale nie jest też bardzo fluo (były jeszcze bardziej ontensywne róże). Po pomalowaniu nim pazurków zakochałam się i przepadłam. Odcień jest poprostu cudowny, idealny na lato, sprawia, że nasze dłonie wydają się odrobinę opalone. Moim zdaniem nie jest to różz kategorii tandetnych i bez gustu. Pomimo tego, że jest nieco bardziej intensywny, cały czas trzyma klasę :) Zresztą co tu dużo mówić - zobacznie same :)

W cieniu                            W słońcu

Ciekawa jestem co Wy myślicie o tym odcieniu różu? Podoba się Wam, a może macie inny swój ulubiony różowy lakier?

2 komentarze:

Bardzo proszę o nieumieszczanie komentarzy mających na celu autopromocję bloga. Tego typu komentarze będą usuwane.