poniedziałek, 6 czerwca 2011

Strój dnia

Witajcie!

Chciałabym dziś pokazać Wam mój wczorajszy strój dnia. Była taka piękna pogoda, więc postanowiliśmy z J. wybrać się na spacer do Łazienek.
Z góry chciałabym dodać, że nie jest to nic szczególnego. Ot, taki zwykły strój na spacer po parku. Poza tym zdaję sobie sprawę, że do figury modelki mi baardzo daleko :)
Mam też nadzieję, że to mój debiut w kwestii outfitów, więc mam nadzieję, że okażecie zrozumiałość :)


 
sukienka - Reserved
 sandały - Lasocki
torebka - etorebka (prezent urodzinowy od J.) 

2 komentarze:

  1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :) Bałam się strasznie, że zaraz mi ktoś napisze, że grubasek ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o nieumieszczanie komentarzy mających na celu autopromocję bloga. Tego typu komentarze będą usuwane.